maandag 19 oktober 2009

Doel(en) van de week

Afgelopen week heb ik me aan mijn opgelegde doelen kunnen houden, dus ik ga het zeker nog wat langer proberen op deze manier.

Doelen voor deze week:

Doel 46 nog een tijdje volhouden; een planning maken voor deze week.
Doel 59; maak een indeling voor de rest van je bachelor.
En ik denk dat ik ook doel 3 nog even voortzet. Ik denk niet dat het gaat lukken om deze week al weer een heel boek uit te krijgen, maar dan ben ik in ieder geval al een stuk opweg.

Wish me luck! ;)

3 opmerkingen:

  1. Aye aye: good luck! ;) En OMG, wat ben jij een technisch wonder... Je hebt zelfs je Twitter updates op je site! =O En ik zat ook al jaloers naar al die scrolllijstjes (is dat een woord? =P) te kijken. Indrukwekkend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil je ook best followen, hoor! Maar dan moet ik eens gaan uitzoeken wat mijn account van Blogspot ook weer is ... Want ik heb ergens een filosofie-blog, die moesten we maken in het eerste jaar.

    Maar voor nu even zeggen dat Shannon gelijk heeft! Naja, gewoon, dat je blog echt heel mooi en indrukwekkend is. Mooie kleuren en die lijstjes zijn inderdaad echt geweldig.

    En ik vind het wel cool dat het werkt, om je een bepaalde week op een bepaald doel te concentreren. Misschien moet ik me ook zo eens focussen en komt er dan wat terecht van alle to-do die ik nog te doen heb. Hee, ik wil trouwens heel graag nummer 1 met je gaan doen! =D

    xx Oedie

    P.S.: Pfoe, 't is gelukt, ik heb mijn wachtwoord gevonden. =P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dankjewel allebei!

    @Shannon: Hip hè, die tweets :P Die scrolllijstjes waren trouwens wel veel werk om zo te krijgen. Ik vond het eigenlijk nogal stom dat je niet automatisch scrolllijstjes krijgt als je instelt dat je maar 5 regels weergegeven wilt hebben.

    @Goedele: Jeey, nog een volger. Heb ik iig nog een beetje het idee dat ik hier niet helemaal alleen tegen mezelf zit te praten :p
    Ik hoop ook dat het focussen op niet teveel doelen tegelijk goed gaat werken, want als je je op zoveel dingen tegelijk gaat richten, komt er vaak van alles helemaal niks.
    En over doel 1, die zou ik eigenlijk al met Shannon gaan doen, maar mocht het een keer zo uitkomen dat we alledrie tijd hebben, zou het ook wel heel gezellig zijn om het met z'n drieën te doen! Of anders doe ik doel 1 gewoon 2 keer ;)

    Ps: Ik vind het leuk dat jullie me volgen en lieve berichtjes achterlaten! :D *KNUF!*

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.