donderdag 12 november 2009

Doel(en) van de week, week 46

Ah, het gaat slecht met mijn doelen! En eigenlijk ook met mijn wekelijkse lijstje. Tot nu heb ik steeds nog wel een lijstje gemaakt, maar ik merk dat ik het steeds later in de week maak, en dat is niet zo zinvol natuurlijk.Misschien moet ik proberen wat vaker een berichtje te plaatsen, zodat ik mezelf eraan blijf herinneren dat ik wel iets moet doen en het allemaal niet vanzelf gaat gebeuren :p

Hier mijn doelen voor deze week (of wat er nog van over is):

- Doel 46 nog een tijdje volhouden; een planning maken voor deze week. (5/8)
- Doel 11: Maak een skin voor WZ. Dit is een doel dat sowieso gaat gebeuren, want Shannon komt me helpen van het weekend!

1 opmerking:

  1. Yeey! De skin is bijna af, dus dan heb je dat doel in elk geval gehaald. =P

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.