vrijdag 31 juli 2009

16. Maak een blog en houd die bij

Niet zo origineel misschien, maar ik schrijf nog een berichtje over doel 16. Wat is het moeilijk om een blog bij te houden! Ik heb al wel veel bijgewerkt aan de opmaak van de blog, maar de berichtjes willen nog niet zo lukken. Gister ben ik veel te lang bezig geweest om scrollbare tekstvakken te maken in de goede kleur en zonder rand. Wat een gedoe zeg! Maar met wat hulp van Stéphane is het uiteindelijk toch gelukt (dankjewel, Stéph ;) ). Nu kan ik mooi lijstjes bijhouden van de boeken die ik gelezen heb en de films die ik gezien heb :D En dat laatste lijstje kon ik gelijk lekker aanvullen met alle films die ik vijf dagen bij Goedele heb gezien. En ik kwam er gister, toen ik een printje maakte van de top 250 movies van de IMDb, achter dat ik zelfs al een film uit die lijst heb gezien. The Hangover staat namelijk op nummer 171 in de top 250. En waar ik ook achter kwam, was dat ik nu in totaal 26 films van de top 250 heb gezien. En met de 99 die ik er nog moet kijken, betekent het dat ik, wanneer ik klaar ben, precies de helft van de lijst heb gezien :)

Nou, tot zover deze update. Ik vind dat ik lekker bezig ben ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.