dinsdag 1 december 2009

Doel(en) van de week, week 49

- Doel 46 nog een tijdje volhouden; een planning maken voor deze week. (8/8) Jeey! Nu heb ik 1 van de 3 keer gehaald! Maar ik ga lekker door, hopelijk leer ik het mezelf dan aan om het elke week te doen ;)
- Doel 2; Kijk een film uit de IMDb top 250. Ik moet 'Apocalypse Now' dringend kijken deze week, want eigenlijk moest ik dat vorige week al doen voor school. Hij staat op 35, dus hij is gelijk ook voor dit doel.
- Doel 9; Bak een cake/taart. Wat voor een het gaat worden, weet ik nog niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.