donderdag 5 april 2012

De laatste dag

De teller geeft het aan; nog maar 11 uur om mijn doelen te bereiken. Kak! Dat lukt nooit! Nou is dat natuurlijk geen verrassing, maar ik baal wel mezelf. Ik heb echt geen discipline. Maar misschien waren 101 doelen gewoon teveel om te overzien waren sommige eigenlijk alleen maar als opvulling verzonnen (en zelfs dan had ik er nog niet genoeg).
Ik vind het zonde om dit project nu helemaal te stoppen en mezelf vrij te stellen van goede voornemens, dus ik ga de leukste of belangrijkste doelen eruit halen en een nieuw format verzinnen voor het uitvoeren hiervan. Wat het precies gaat worden weet ik nog niet, maar dat komt wel. En dit keer gaat het me lukken om ze te halen, verdorie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.