maandag 9 augustus 2010

Jeey weekend!

Ook al ging mijn wekker zaterdagochtend al om kwart voor zes en ook al regende het vervolgens vrijwel de hele dag, tóch een dikke jeey voor het afgelopen weekend! Want:

- Ik heb nieuwe schoenen gekocht en die zijn très hip! ☺ (die hieronder op de foto)



- Ik ben uit eten geweest met Martijn en Shannon en dat was heel gezellig! ☺
- Ik heb het Monica da Silva Trio gezien en dat was SUPER TOF! ☺☺ (en jeey, het was droog! en jeey, er zat geen zwerver naast me)
- Ik kon op zondag lekker lang uitslapen! ☺
- Ik heb voor het eerst in mijn leven zelf crème brûlée gemaakt (met behulp van Martijn) en hij was lekker! ☺☺ (zie hieronder op de foto)



- Ik ben naar The Sorcerer's Apprentice geweest en die was erg leuk! ☺ (En Jay Baruchel is zo'n leuke en schattige acteur!)

Doe mij eens vaker zo'n leuk weekend!

2 opmerkingen:

  1. ME LUFS YOUR SHOES!!!!!!!!!!!!! <3
    Ze zijn echt jouwig! xD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die schoenen nog steeds zooo leuk! =D En uit eten was echt heel gezellig... Woensdag weer, yeey!

    BeantwoordenVerwijderen

Welkom!

Welkom op mijn blog! Op deze blog ga ik mijn oh zo spannende belevenissen bijhouden, maar ook mijn vorderingen met het Day Zero Project. Ik ga heel erg mijn best doen om deze blog regelmatig bij te werken en te laten weten hoe het me vergaat met mijn opdrachten.